A kezdés

2012.04.06. 19:40

 Üdvözlök mindenkit! :)

Tudom, hogy egy jó ideig úgyis csak magamnak fogok írogatni, maximum 1-2 kedves ismerősnek, aki "egye fene" alapon elolvassa a blogot, de azért bemutatkoznék, írnék pár sort, hogy mégis mit miért.

Fanni vagyok. Kozmetikus-tanuló. Elég furcsa így, hogy szakmabeliként elegem lett a kozmetikumok mérgező anyagaiból, meg abból, hogy mindenféle vackokat kenünk magunkra. Így tavaly jött az ötlet, hogy mi lenne ha magam keverném a kencéimet. Hosszas utánaolvasás után meg alapanyag-beszerzést követően el is kezdtem itthon a boszikonyhát:) Testápoló, fürdőpraliné, arckrém, ki mit akar. Családon, ismerősi körön belül nagy sikere van szerencsére. Tavaly év végén pedig felfigyeltem a szappanokra is. Megtetszett, hogy mennyire változatos, szuper szappanokat gyárthat az ember otthon. Így ebbe is belevágtam nemrég. :) Igaz, még csak egy kész szappankám van, de arra nagyon büszke vagyok :)) Ezeket a történeteket szeretném megosztani Veletek. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://kencemuhely.blog.hu/api/trackback/id/tr494368475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása