Ez bizony nem kakaós piskótatekercs, ahogy egyik ismerősöm hitte :D Ez egy narancsos-kakaós szappan, amit tegnap fabrikáltam össze, pihent 24 órát, kivettem a formából és ilyen szépekre felvágtam. Mostantól kb. 3-4 hét kell neki, mire megérik, aztán juppi, lehet is használni :) Illatra egész jó, kíváncsi leszek mennyire lesz életképes is. Ami a beltartalmát illeti, kókuszolaj, olívaolaj, NaOH, desztillált víz meg a narancs illó. A felét kakaóval színeztem, így lett ilyen mintás :) Igazából ez volt az első szappan, amit itthon, magamtól készítettem el. A teafás laborban készült, szakember segítségével, ugyanis a lúggal nagyon kell vigyázni, ezt nem győzték hangsúlyozni és bizony nem hiába. Szóval ha EZ a szappan jó lesz, akkor már méltán lehetek büszke :))

A bejegyzés trackback címe:

https://kencemuhely.blog.hu/api/trackback/id/tr774368523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása