Szappanok - mentás szappan

2012.04.07. 21:32

Tegnapelőtt készítettem ezt a szappant a kakaóssal együtt, próbáltam tegnap felvágni de még túl puha volt, a formából sem jött ki. De ma végre sikerült egy kis férfisegítséggel kiszedni a formából :) Rájöttem, hogy egyszerűbb ha damillal vágom el, mint annó a gyurmát, mert késsel csak össze-vissza nyomkodom, azért valamennyire legyen már esztétikus is. Szóval szépen felszeletelgettem, szerintem elég jól mutat. Igaz a fodormentától kicsit fogkrémillata van, de nekem tetszik :))

Az összetevői:

olívaolaj

NaOH

desztvíz

mentatea - fodor meg sima menta

kakaóvaj

kókuszolaj

plusz a végén szórtam bele friss mentát. :)

Erre vártam egész évben, hogy végre az legyen hogy kimegyek a kertbe, leszedem a friss zöldséget-gyümölcsöt, aztán megeszem/felhasználom. Ebben a szappanban is frissen szedett, kerti menta van :) már várom, hogy megnőjön a többi fűszer/gyógynövényem.

DSC_0151-1_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kencemuhely.blog.hu/api/trackback/id/tr64370275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása