Eszközök

2012.04.23. 18:41

Szappanozás szempontjából szuper volt ez a nap. Igaz, egy szappan sem készült :D Viszont hazaérkezett a kaolinos szappan. Ráadásul kaptam egy dörzsmozsarat! :) Egy kedves ismerős adta, tudta hogy szükségem van rá, náluk meg épp fölöslegbe volt. Nagyon örülök neki.

Végre felszabadult a hely a kinti kamrában. Eddig is ott rendeztem be a műhelyem, csak még mindenféle limlom elfoglalta a helyet. Drága szerelmem épp most csinálja nekem az ablakot:) Felszerelt már egy polcot, arrébb tette a hűtőt és csinált egy asztalt is :)) A szappanokat eddig egy fadeszkán szárítottam egymás hegyén-hátán, de most kaptam jó pár kis szárító edénykét, gyorsan bele is pakoltam őket meg felcímkéztem és felraktam a polcra. Ja tényleg, a lámpa is megoldódott, eddig egy ősrégi vacak volt az asztalon, most felkerült a falra, hát picit mintha jobban is látnék...Úgyhogy elég jó nap volt. Szegény emberem még kinn csinálja az ablakot az esőben :D

A bejegyzés trackback címe:

https://kencemuhely.blog.hu/api/trackback/id/tr754468952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása