Ez az egyik, amit ma készítettem el. Kifejezetten érzékeny, száraz bőrre ajánlott. Található benne sheavaj, kakaóvaj, kókuszolaj, kaolin azaz fehéragyag és desztvíz. Meg persze a lúg. Erről most sajnos nincs képem, mert odabenn készítettem a laborban és a fényképezőt nem vittem be. Ez sem akart összeállni és besűrűsödni, úgy mint a legelső, mert én itthon botmixerrel csinálom, odabenn viszont ilyen talajminta keverő gépezet van, aminek kicsi a lapátja, kicsi fordulatszámon pörög és szerintem fél óra alatt sem sűrűsödne be a szappan. Viszont ugyanilyen volt a teafás mégis életképes szappan lett szóval nagyon reménykedek :))

A bejegyzés trackback címe:

https://kencemuhely.blog.hu/api/trackback/id/tr544463689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása